středa 28. března 2007

Kdo to byl?

Kdo to udělal? Proč se mi o tom neřeklo? To má být naschvál? Proč je najednou konec března a já se to dozvídám jako poslední?
Já na to vůbec nejsem připravená! Kdyby mi to někdo řekl, pozdravila bych jaro "holau, jaro, holau", změnila bych jídelníček, flákotu by vystřídala brokolice, ale takhle?
Kdybych aspoň krapítek tušila, že konec března přijde tak rychle, zkoušela bych mnohem intenzivněji. To byla samá legrace, kafíčko, cigárko, ale skutek utek. Prosím Vás, kdyby někdo z Vás někde kdesi, i na náměstí, spatřil Lulu, řekněte jí, že 4.4. ji hraju, tak ať za mnou přijde do HaDivadla, je to nutné! Děkuju.
Ale co jsem vážně nečekala, ani ve snu by mě to nenapadlo, že s koncem března musím vyklidit prostor HaBlogu a najít za sebe náhradu. Kdyby měl březen 41 dni, tak předhoním počet příspěvků Miloše Černouška, víte, jaký by to bylo terno? Ale né, pan březen si usmyslel, že bude mít o 10 méně, takže to paní Jana nestihne.
Víte co, pane březen? Já už se těším na duben!

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Paní Jano, byla jste na tomto blogu ze všech (dvou) nejlepší! Děkuji!
Lulu

Anonymní řekl(a)...

Paní Jano,děkujeme za Váš březnový hablog,vlastně Janablog,který nejen zaujal ale hlavně pobavil.Nechcete si ho prodloužit i přes duben?Určitě by to potěšilo spoustu lidiček,co Vás mají rádi.Těšíme se na Vás a na Vaši LULU,tak ZLOMTE VAZ!!
Ludmila a spol,Brno

Anonymní řekl(a)...

Vážená paní Jano,
nic si z toho nedělejte,také jsem toho v březnu moc nestihla. Najednou tu byl apríl a včera první apríl. Navíc jsem o sobě zjistila, že jsem rok od roku méně vtipná a nápaditá. Všichni odhalili moje smrtelně vážné SMSky a jen mi odepsali: ha ha ha... Potřebovla bych kapku Vašehu humoru.Lulu určitě zmáknete, jak Vás tak pozoruji a osobně se na to přijdu podívat. Jinak se mi Vaše Janablogy skutečně líbí, tak vemte melouchem i duben :-) S láskou paní Dana :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jani--Lulu,
viděl jsem Tě na netu v ukázce ze zkoušky a během těch pár chvilek,co jsem Tě tam viděl,jsem zjistil,že nejen jako LULU,ale i jako žena máš v sobě tolik kouzla,že Ti ostatní herečky mohou jen závidět zrovna tak,jako ve Vratných lahvích..Hoši Svěrákovi měli s Tebou šťastnou volbu,a Hadivadlo taky.Přeji hodně štěstí v životě,hodně úspěchů v herectví a držím palce Tobě i Lulu 4.4.O7 na premieře.Škoda,že se na premieru nedostanu,ale určitě se přijdu podívat na Lulu v jiném termínu.Jen bych přál všem divadlům takovou herečku,jako jsi Ty,Jani.S úctou oddaný obdivovatel Honza Novotný

Anonymní řekl(a)...

P.S. Jo,a škoda,že Tvůj Janablog skončil.. :-( Jak jsem si přečetl tady na ohlasech,nechceš to vážně vzít i na ten duben jako meloucha? Jsi fakt dost dobrá.
Honza

Anonymní řekl(a)...

Milá Janičko,
i když jsem už v důchodovém věku,tak přesto musím podotknout,že Vaše články zde,na hablogu jsou prozářené vtipem a velmi pobavily nejen mě,ale i mou ženu.Do Hadivadla chodíme s nadšením a těšíme se vždy na představení,kde hrajete i Vy,protože Váš herecký výkon je zážitek pro duši.Moc Vám děkujeme a přejeme hodně dalších krásných rolí i psaní Vašich zážitků a prožitků v Hadivadle.Zlomte vaz při Vaši premieře Lulu a velice rádi se na Vás zase přijdeme podívat.
S pozdravem profesor Maťátko s manželkou.

Anonymní řekl(a)...

Jani,přece jen jsem dala na radu jednoho milého pána a dovolím si napsat pár řádků,abych Ti mohla říct,že jsem se při čtení tvého Janablogu pobavila..A zítra se už moc těšíme jak na Tebe,tak i na Lulu.Ty o tom ještě sice nevíš,ale ty to zvládneš jako vždy.
Zlom vaz,holčičko moje..
Líbá a zdraví mamina.

Anonymní řekl(a)...

I my držíme palce! Na premiéru jsme se nedostali, ale první reprízu si nenecháme ujít. Paní Jano, doufám že zůstanete Brnu věrná. Není tu mnoho hereček a osobností jako VY! Děkujeme za Vaše řádky na blogu. Manželé Urbanovi.