čtvrtek 5. dubna 2007

Naposled

Já vím, už je duben, nemám tu nic pohledávat, ale Míla neboli Milísek neboli Milda neboli Miloslav Maršálek tady ještě není celým svým já, proto mi dovolte posledních pár slov. Březen byl zatím nejdelší měsíc za dobu fungujícího hablogu ... a zrovna březen patřil paní Janě. Paní Jana vám děkuje, že jste na Hablog nezanevřeli. Děkuje vám za ohlasy, které jí konečně zrušili nálepku stylistického analfabeta a přeje vám, ať hablog je nadále vaším průvodcem útrobami Hadivadla. Je tam toho ještě tolik, co byste měli vědět a vidět...
A co se týče úvodního rozhovoru s Mildou... včera před premiérou Lulu jsem nadhodila, že by nebylo špatný, kdyby se Miloš ptal sám sebe... a nevím, jestli pochopil, že jsem to myslela vážně.
Děkuju moc, dobrou noc.
Paní Jana

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Milá paní Jano,
jaké bylo moje překvapení,že jste se ještě s hablogem rozloučila..A jaké bylo překvapení u spousty lidí,jak jste se vypořádala s LULU.Jste opravdu výborná herečka,protože jsem Lulu sdílela s Vámi,až tak mě hra pohltila.Snad každý odcházel s nádherným zážitkem tak,jako já.Gratuluji touto cestou,poněvadž jsem neměla tu možnost popřát Vám k velkému úspěchu osobně.Jen tak dál a budu se těšit na další překvapení celého Hadivadla.
S pozdravem a úctou Ludmila a spol,Brno.