pátek 25. května 2007

Dementace a začátek

Předem mého prvního příspěvku, bych chtěl upozornit, že to co jste si mohli přečíst níže, tedy text písně Ivety Bartošové, se sem dostalo omylem, nebylo tedy mým záměrem publikovat ho. Nicméně je to píseň, která zazní v inscenaci Černá sanitka…, tak to berte jako takový psaný trailer.

A teď k mému prvnímu oficiálnímu příspěvku… Přemýšlel jsem, jak začít. O nic nejde, jen jsem nechtěl začínat příliš tradičně, (ale zase už tímto opisováním a popisováním jak jsem přemýšlel nad tím, jak začít, začínám dost tradičně) tak jsem pročítal předešlé příspěvky (kecám jenom jsem to tak lehce přelítl) a napadlo mě, že takhle na začátku a tak nějak vůbec ještě nepadlo v tomto hadi blogu pěkně jadrné slovo. Tak jsem si řekl, že to není marný nápad, a že to sem šoupnu. Coby ne?
Takže: Hovno!
A je to. Zdar!

Žádné komentáře: