středa 10. října 2007

Marie Ludvíková radí a odpovídá

Milí moji čtenáři!

Dostaly se mi do ruky vytištěné Vaše reakce a dotazy. Jelikož nevládnu internetem, omlouvám se za svoji poněkud opožděnou reakci. Tak to vezmu pěkně postupně.

První pisatel pravil: "Hurá, p. Ludvíková, moje oblíbená herečka." To mě velmi těší, děkuji a budu hledět Vás i nadále nezklamat, budu-li k tomu mít příležitost.
Kolektivu závodu Jizerská padesátka vzkazuji své SKOL! Doufám, že se příštího ročníku zúčastním a tam si zase změříme síly!
K. a J. Poláčkovým děkuji za pěkné přání a též přeji pevné zdraví. [ty okna furt nemám]
Kdy a kam se naše divadlo zvedne, to bych taky ráda věděla, jen si přeji, aby to bylo co nejdřív a co nejvýš.
Pařeniště se nestihlo udělat v původním plánovaném termínu kvůli autorským právům [viz denní tisk], ale jelikož už máme souhlas i od paní Kateřiny, budeme zkoušet v lednu s J.A. Pitínským a premiéry se snad dočkáme v půli února. Zaplať pámbu.
Z cizoty se mi velice líbilo. Fórum jsem si četla asi před třemi týdny a není to pěkné počteníčko, co si budeme povídat. O zániku HaDivadla zatím nic nevím.
Milý Karole! Velmi mne blaží Vaše účast na mém problému s okny a na houby chodíme na Tišnovsko, Adamovsko, popř. dále na Vysočinu. Víc Vám pochopitelně neprozradím, nerada vidím, jak se mi lidi couraj po lese. [teď o víkendu jsem našla největšího praváka v životě]
Milá Jano! Konkurz do divadla Československo se zatím konat nebude, máme plný stav. Je to divadlo malé a víc by se nás tam nevešlo, tak sorry.
Drahý P.P.! Pokud nemůžete nikde najít ERIC SUMO, zastavte se za mnou někdy v divadle [či u Švandy] a domluvíme se.
Ano Karole P., jsem skvělá kuchařka, zrovna peču HOUBOVEC a ráda Vám prozradím recept:
Nakrájené čerstvé houby podusíte v troše vody osolené s kmínem. Do mísy nastrouháte 2-3 vařené brambory, přidáte pár hrstí strouhanky, hrst krupice, vajíčko, utřený česnek, majoránku a vylijete i s vodou podušené houby. Zamícháte v hustou kaši a vylijete na vymazaný a vysypaný plech [tloušťka 1,5 cm] a pečete až dozlatova [lze přidat i vysmaženou slaninu]. Pak se houbovec nakrájí na čtverce a pojídá se teplý či studený s bílou [i černou] kávou. Dobrou chuť!
Jitko, že zmizelo fórum je divné, snad už je zpátky. Zeptám se.
Milé Bílovické Berušky, též Vás moc zdravím a nashle u Svitavy!
Karole, těší mě, že jste si poctivě četl mé výlevy a že Vás to dokonce bavilo, ale nemyslím si, že jsem nějak zdatný pisálek a jistě by Vás to po čase bavit přestalo. Nicméně mě těšilo a děkuji za vaše stisknuté prsty.
Paní Tošovská, mějte radost z vnoučat a zdravím všechny babičky!

Mějte se všichni krásně a možná někdy zase tady takhle a děkuju.

Vaše Marie Ludvíková
[babička Mary]

Žádné komentáře: