středa 9. ledna 2008

Ach, tie premiéry!

Milá Simonko Peková!
Tak ti teda veľmi pekne ďakujem! Neviem, či si to uvedomuješ, ale práve TY si ten dovod, prečo sa práve ja teraz ocitám v roli prispievateľa do HaBlogu. Naivne som veril, že ma to minie, ale keďže si, žiaľ, za december nestihla napísať viac príspevkov, voľba padla na mňa. Myslel som si, že sa ešte od doterajších skvelých prispievateľov (vrátane teba) budem mocť čo to priučiť, ale moj plán mi vďaka tebe nevyšiel:) Nuž, budem sa musieť s touto neľahkou úlohou popasovať skor, než som očakával. Je to moja blogistická premiéra.

Na sebavedomí mi nepridala ani esemeska od mojho kamaráta z Bratislavy, ktorý určite nechce byť menovaný (dajme mu teda meno napr Miro). Esemeska znela: "Vitaj v PF08. Čože to čítam? Budeš písať blog! Teším sa náramne. Aj mononukleózu mi vyliečiš, čo som schytal." Tu už skutočne končí akákoľvek sranda. Neviem, či dokážem uniesť toľkú zodpovednosť. Upozorňujem čitateľov, že skutočne takéto zázraky v mojej moci nie sú. Skor sa obávam, aby pri mojich výlevoch, neutrpel niekto ľahkú zravotnú ujmu.
Nevadí, život ide ďalej, a ja teda vstupujem do nového roka s novou životnou skúsenosťou HaBlogera (HaBlogistu?, HaBlogáča?, ... neviem)
V HaDi to momentálne vrie. Je 9.1.2008, čas 18:00, o hodinu a pol vypukne nová premiéra v tejto sezóne, zároveň prvá naša premiéra roku 2008. Snáď možem hovoriť za všetkých kolegov vytvárajúcich INDIÁNA V OHROŽENÍ (nová teorie vesmíru), že sa všetci tešíme na prvé divácke (teda vaše) reakcie. Hlavy máme z tej fyziky už ako balóny. Všetkých vás pozývame. Určite budete prekvapení, ako sme sa s tým Einsteinom vysporiadali:)
A to som si myslel, že ak sa dám na herectvo, tak si ma tá fyzika a matematika už nikdy nenájdu!
Ach jo!

Žádné komentáře: