pondělí 8. února 2010

Bratr Marx Petr Panzenberger

25. ledna 2010 začalo HaDivadlo připravovat novou inscenaci Marx Bros. podle scénáře Simony Petrů a pod vedením režisérky Anny Petrželkové. Text je inspirován životem a filmy slavných amerických komiků - bratrů Marxových. Ti patří vedle Bustera Keatona a Charlie Chaplina k nejvýznamnějším představitelům klasické filmové grotesky třicátých let. Na rozdíl od Keatona a Chaplina se slavnými stali až s příchodem zvukového filmu, legendární jsou kromě situačních gagů (slavná je zejména kajutová scéna z filmu Noc v opeře z roku 1933) také brilantní slovní invektivy Groucha Marxe, nenapodobitelná klavírní sóla Chica Marxe a průzračně čisté klaunské výstupy Harpa Marxe. Jako bratry Marxe uvidíte Jiřího Vyorálka, Petra Jeništu, Martina Siničáka, Cyrila Drozdu a nového člena souboru HaDivadla Petra Panzenbergera, kterého nyní krátce představujeme:

Jak se máš?
Špatně, ale dobře to snáším.
Co si dáš?
Zatím mám kofolu.
Hrál jsi divadlo jako malej?
Chodil jsem do dramatického kroužku Domu dětí a mládeže.
V hlavním městě perníku?
Jo, v Havířově.
Vystudoval jsi ostravskou konzervatoř. Cos dělal potom?
Na JAMU mě nepřijali, tak jsem šel do Polárky.
A jak dlouho jsi tam byl?
Dva roky. A dva měsíce. A dva dny a dvě hodiny. A sekundy už jsem nepočítal. Pak mě ... vzal do Mahenky.
Letěl jsi někdy s Landou?
Ne, nikdy mě s sebou nevzal.
Jezdíš lyžovat?
Ne, sáňkovat.
Líbí se ti Angelina Jolie?
Jo, ale už je stará.
Máš rád trampský písničky?
Ne.
Nosíš radši džíny nebo pláťáky?
Kupuju si pláťáky, ale rodina mi kupuje džíny, takže nosím oboje.
Pivo nebo víno?
Pivo.
Hořčice nebo kečup?
Tatarka.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hodně štěstí Petře!

القمر السعودى řekl(a)...

شركة نقل اثاث بمحايل عسير
شركة نقل اثاث بنجران
شركة نقل اثاث بخميس مشيط

Anonymní řekl(a)...

Pan Pedro Kontaktní e -mailové údaje, pedroloanss@gmail.com. To mi pomohlo s půjčkou 200 000,00 eur na zahájení mého podnikání a jsem velmi vděčný, bylo pro mě opravdu těžké snažit se udělat cestu jako svobodná matka, ale s pomocí pana Pedro Když sleduji, jak se moje firma roste silnější a také se rozšiřuje.
Vím, že vás možná překvapí, proč tu takové věci dávám, ale opravdu musím vyjádřit svou vděčnost, takže kdokoli, kdo hledá finanční pomoc nebo prochází útrapami s jejich obchodem nebo chce zahájit obchodní projekt utrpení ..
Děkuji.